Sunday, January 17, 2010

Free Mason?? Anti-Christ?? Secret Society??

Apa dia sebenarnya Free Mason?? Secret Society?? Anti-Christ?? Untuk pengetahuan sesiapa yang masih baru tentang hal2 berkaitan komplot konspirasi terbesar di dunia ni, Free Mason adalah satu pertubuhan yang berasal dari Eropah (ada juga yang berpendapat ia berasal dari Knight of Templar dari Jerusalem) dan tersebar ke seluruh dunia (ahlinya mencecah 5 juta orang). The Free Mason dipercayai memegang rahsia2 terbesar kerana kebanyakkan Presiden Amerika merupakan ahli-ahli dari pertubuhan ini.


 




Free Mason adalah satu pertubuhan rahsia yang tidak diketahui maksud sebenar penubuhannya, malah ia juga mengandungi banyak simbol rahsia/secret sign yang mencurigakan. Misalnya seperti tanda "The All Seeing Eyes" dan piramid separuh. Simbol "All Seeing Eyes" ini mengingatkan tentang satu hadis nabi:

Sabda Rasullulah:
Aku memberi amaran kepadamu mengenai dia (Ad-dajal) dan tiada Nabi memberi amaran kepada kaumnya tentang ad-dajal, tetapi aku memberitahu sesuatu yang tiada Nabi sebelumku memberitahu kepada kaumnya, ketahuilah ad-dajal itu bermata satu dan Allah tidak bermata satu.
(Sahih Bukhari)


Dajal adalah makhluk yang ditangguhkan matinya oleh Allah dan telah mengembara ke serata dunia. Sepanjang pengembaraannya dia telah meninggalkan jejak-jejak atau tanda-tanda yang dapat dikenalpasti oleh orang yang mahu dan rajin mengkaji dan meneliti. Pernahkah kita terfikir siapa arikitek terkenal dibelakang pembinaan Piramid, Babylon, Atlantis, Tembok Besar Cina, Stonehenge dan lain-lain binaan misteri keajaiban dunia termasuk Piramid Itza peninggalan kaum mayan yang mundur dan maju dan ghaib secara tiba-tiba? Kesemua tamadun ini meninggalkan satu mesej penting dari arkiteknya bahawa dia akan kembali pada satu masa nanti.

Puak Maya (Mayan) yang kuno telah didatangi seseorang yang mengajar mereka membina piramid dan ilmu astrologi sehingga mereka dapat mencipta satu kalendar bintang yang hebat dan meramalkan sesuatu yang besar akan berlaku pada 2012.
Dia yang hidup sekian lama sejak beribu tahun, tidak mati. menjelajah dari satu tempat ke satu tempat dengan meninggalkan dibelakangnya misteri-misteri. Rasulullah pernah mengingatkan bahawa tiada permukaan bumi yang tidak disinggahinya kecuali Mekah dan Madinah yang dijaga oleh malaikat.
Siapakah makhluk ini? Saya rasa anda semua sudah dapat meneka persoalan ini. Mari sama-sama kita menjejaki jejak-jejak yang ditinggalkan oleh makhluk genius ini.

                                                        





Di bangunan-bangunan tamadun kuno






Di gereja-gereja










Filem












Logo









Adakah semua tanda ini adalah satu kebetulan? Seek the truth !

No comments:

Post a Comment